1000 Днів на Гарантійне Обслуговування

  • 08 травня 2021 18:34:06
  • Нема 0
  • Переглядів: 437
  • 0



Рік гарантії – це, звичайно, завжди приємно, а 3 роки ще краще.
"МебліХіт" - це компанія, яка завжди йде на зустріч своїм клієнтам. 1 рік гарантії від фабрики + 2 роки від компанії. Ми робимо все, щоб покупки в магазині  для Вас були тільки приємними.

УМОВИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ МЕБЛІВ

• Не перевантажуйте меблі;
• Правильно транспортуйте і перевозьте меблі (у відповідному транспорті, упаковці і т.д.);
• Встановлюйте меблі тільки на рівну поверхню;
• Стежте за чистотою меблів, використовуючи тільки спеціальні засоби для чищення меблів;
• Не пересувайте меблі в завантаженому стані;
• Встановлюйте меблі так, щоб уникнути попадання на них прямих сонячних променів;
• Якщо меблі встановлені менш ніж на пів метра від нагрівальних елементів (духова шафа в кухні, радіатор опалення і т.д.) подбайте про термоізоляцію, щоб уникнути таких неприємних явищ ,як деформація, плями і відшаровування;

• Жоден виробник не комплектує кухні мийками, тому що установка мийки обов'язково вимагає додаткових заходів по гідроізоляції стільниці. Сам процес установки мийки змінює експлуатаційні властивості стільниці, тому обов'язково обробіть місце кріплення мийки герметиком;

• Навіть після заходів по гідроізоляції оберігайте робочу поверхню кухонних меблів від руйнівної дії вологи, особливо це стосується стиків і місць кріпленнь мийки, вирізані вручну поверхні і  т.п.


ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ

• При відсутності фактів, що підтверджують покупку;

• При неправильному транспортуванні;

• Якщо збирання та підйом меблів були здійсненні не працівниками компанії «МебліХіт";

• При природному зносі меблів;

• При виникненні дефектів, викликаних перевантаженням, недбалої або неправильною експлуатацією меблів;

• При проникненні вологи, бруду та інших сторонніх предметів і речовин;

• При самостійному внесенні змін у конструкцію меблів;

• При пошкодженні меблів внаслідок стихійного лиха;

• Гарантія не поширюється на розбите скло і дзеркала.

Гарантійний пакет "СервісХіт"
вартість: 400 грн 
  
в пакет входить:
Виклик майстра
Вилучення товару і зворотна доставка

Клієнту можуть відмовити в гарантійному обслуговуванні в таких випадках: 

• Відсутній або пошкоджений гарантійний талон

• Закінчився термін гарантії 

• Порушені правила експлуатації, зазначені в інструкції користувачеві 

• Внесення в конструкцію товару змін та доопрацювань, використання не за призначенням 

• Пошкодження товару користувачем, включаючи механічні, теплові, електричні та інші типи пошкоджень, потрапляння вологи 

• Гарантія не покриває дефекти, які виникли внаслідок форс-мажорних обставин (пожежі, потрапляння сторонніх предметів і рідин, електростатичних розрядів, використання неправильної напруги та інших зовнішніх факторів) 

Відсутнє оригінальне упакування



Діє на постійній основі


 
 +38 067 672 01 44
Viber
Telegram
Messenger
Замовити дзвінок