Гарантія

  • 15 жовтня 2020 12:56:25
  • Нема 0
  • Переглядів: 2576
  • 0

garant.jpg

Наш інтернет-магазин пропонує Вам меблі, які мають сертифікати якості та забезпечені гарантією від фабрики-виробника або гарантією від магазину.

Гарантія на корпусні меблі складає - 12 місяців.

Гарантія на м'які меблі та матраци становить - 18 місяців.

Завантажити умови надання послуг.

Що необхідно для виконання гарантійного обслуговування:

  1. гарантійний талон;
  2. товарний чек, котрий підтверджує покупку товару;

Увага: При отриманні товару клієнт у присутності кур'єра зобов'язаний перевірити зовнішній вигляд виробу, переконатися що на виробі немає подряпин, тріщин, сколів або інших дефектів, а також перевірити комплектацію. Після від'їзду кур'єра претензії даного типу не приймаються.

Гарантійне обслуговування не буде проводиться, якщо:

  1. Відсутній гарантійний талон
  2. Присутні сліди механічного вскриття виробу
  3. Зіпсована фабрична упаковка
  4. Умови експлуатації або зберігання були порушені
  5. Ремонт виробу проводився самостійно
  6. Використовувалися комплектуючі, які не входять в комплект виробу

Більш детальний опис гарантії надається до документації придбаного товару.

Відповідно до ст. 9 п. 1 Закону України «Про захист прав споживачів» обміняти/повернути товар можна протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У випадку обміну/повернення товару вартість доставки сплачується клієнтом.

У випадку виявлення слідів використання/пошкоджень або відсутності товарного чеку, обмін/повернення товару неможливі.

Для отримання гарантії потрібно відправити наступні дані на пошту warranty@meblihit.com.ua:

  1. ПІБ покупця;
  2. Контактний телефон;
  3. Накладна підтвердження покупки № (при наявності);
  4. Опис проблеми додаткові дані;
  5. Фотографії.

Всі питання по обміну та поверненню приймаються в наших магазинах за адресами:

м. Львів, пр. Червоної Калини, 81 (кінопалац "Довженка")

м. Львів, вул. Кукурудзяна, 2

м. Львів, пр. В'ячеслава Чорновола, 16і (ТЦ "Ашан" навпроти McDonald’s)

Повернення товару

Ми діємо на підставі закону про захист прав споживачів, який дає Вам можливість повернути товар протягом 14 днів з дня покупки.  Для цього вам знадобиться, звісно, мати на руках документ (накладну), де буде вказана дата видачі відправлення.

Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживачів», Ви маєте право обміняти чи повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після придбання при дотриманні наступних умов:

  • Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.
  • Товар не збирався і не монтувався, а також збережений його товарний вигляд.
  • Збережена в цілісності упаковки товару і всі її компоненти.
  • Збережені комплектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування.
  • Пред'явлений товарний чек або накладна, що підтверджують факт придбання товару в нашому магазині. Вартість транспортних послуг по поверненню товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем.

Увага! Якщо замовлення на меблі індивідуальне, виготовлене на замовлення і / або в тканинах визначених покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів в додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)).