• /
  • /
  • Секрети успішного бізнесу або чому не можна економити на кріслах для відвідувачів

Секрети успішного бізнесу або чому не можна економити на кріслах для відвідувачів

Секрети успішного бізнесу або чому не можна економити на кріслах для відвідувачів

pos.jpgВиключно кожен з нас майже щоденно стикається с потребою очікування. І, на жаль, це не завжди приємне наближення дня народження, літньої відпустки або виплати зарплати. Іноді дово-диться чекати своєї черги у поліклініці, продуктовому магазині, залізничній касі, годинами нудитися у заторах або застряглому ліфті, і тоді хвилини тягнуться нестерпно довго, а терпіння закінчується вкрай швидко. Загалом, ніхто не любить чекати: це псує не лише нерви, але й здоров'я. Згадаємо ще одну житейську картину – очікування в офісі, кабінеті, приймальні або фойє. Переноситься воно менш нестерпно, завдяки тому, що розумний керівник завжди піклується про комфорт відвідувачів своєї установи. Відповідно до цього перед вами виникне запитання яке крісло для відвідувачів чи яке комп'ютерне крісло обрати? Тому, сьогодні МебліХіт переконає Вас в тому, що сучасний сервіс неможливий без якісно обладнаної зони для очікування та відпочинку відвідувачів. А саме – розповість про крісла для них.

  Узвичаєно крісла для відвідувачів відносити до категорії офісних меблів. З одного боку, це правильно. Але такі крісла стоять не лише в офісах, а, наприклад, в державних й освітніх установах, будь-яких центрах прийому громадян, лікувально-профілактичних закладах та аптеках, розважальних центрах і салонах краси. Крісла для відвідувачів – це не додатковий елемент декору, а обов’язковий атрибут закладу, у котрий щоденно звертаються сотні людей. І зверніть увагу, це не завжди клієнти або покупці. Іноді це потенційні або реальні бізнес-партнери, представники масштабних компаній, перевіряючі, постачальники або кур’єри. І зазвичай саме зовнішні фактори оформлення приміщення, такі як зручність, комфорт та гостинність задають тон усій подальшій співпраці між сторонами. Це своєрідна інтерпретація приказки «Зустрічають по одягу...», але одягом в даному випадку стають правильні меблі. На кріслі для відвідувачів людина відпочиває і розслабляється, налаштовуючись на продуктивну роботу. 

  Як ми вже говорили, крісла для відвідувачів щоденно піддаються інтенсивним навантажен-ням. На них різко сідають, з них різко встають, їх часто пересувають за необхідності. Найголовніші критерії вибору цих меблів – надійність, міцність, зносостійкість і довговічність. Тому практично усі такі крісла виробляють класичної форми на основі металевого каркасу. Тонкостінна оцинкована труба для опор круглого або квадратного профілю забезпечить не лише компактність і легкість крісла, але і на багато років подовжить строк його експлуатації. Для запобігання корозії й надання гарного зовнішнього вигляду, поверхню металевого каркасу насичують хромом. Крім того, нержа-віючий хромований метал набагато твердіший.
Однак Ваші відвідувачі навряд чи коли-небудь задумуються про хромовані ніжки, набагато більше їх цікавить зручність. Варто зазначити, що крісла для відвідувачів відрізняються від робочих тим, що люди не проводять у них декілька годин підряд. Їх ергономічні властивості розраховані на розслаблення, а не активні рухи тіла. М'які елементи крісел для відвідувачів виробляють з дода-ванням пружних та еластичних матеріалів (частіше пінополіуретану). Ідеальне положення хребта під час сидіння іноді порівнюють з англійською літерою S. Зверніть увагу, що конструкція крісел в певній мірі також S-подібна. Існують технічні характеристики, яким повинні відповідати усі крісла. Ширина сидіння у найбільш ширшій частині повинна складати не менше 360 мм, спинка повинна бути низькою. Радіус кривизни звичайної спинки повинен бути неменше 450 мм, а поперекової – не менше 220 мм. В цілому, величина кута між сидінням і спинкою повинна перевищувати 90°. Якщо кут буде прямим, сидяча людина з часом відчує м’язове напруження. Більш комфортно буде почу-вати себе відвідувач у кріслі з підлокітниками, висота яких над сидінням складає 120 – 350 мм. Підлокітники приймають на себе вагу рук, знімаючи важкість з хребта і плечей. Відстань між ними повинна бути не менше 450 мм. У кріслі з підлокітниками людина почуває себе захищено, зважаючи на напівзакритий простір. Але не забувайте, що такі крісла потребують більше місця.

  На строк служби крісел для відвідувачів впливає також їхня оббивка. Частіше за все це штучна шкіра або «дихаюча» оббивна тканина темних тонів (мікрофібра, велюр, шинілл, жаккард, гобелен). Використовувати світлі оббивні тканини вкрай нераціонально, адже з причини інтенсивної експлуатації, вони швидко втратять свій зовнішній вигляд. Крім того, оббивка повинна піддаватися легкій очистці від забруднень.
І, нарешті, один з важливих моментів при купівлі крісел для відвідувачів – їх подальше обла-штування в зоні відпочинку/очікування. Оформлюючи приміщення, старайтеся витримувати єдину стилістичну лінію у всіх предметах інтер’єру. Корпусні меблі, столи, дивани, усі види крісел повинні знаходитися у гармонії поєднання матеріалів та кольору. Це не лише забезпечить Вам фірмовий стиль, але й найприємніші враження Вашим відвідувачам. Ми радимо надавати перевагу стилям модерн (естетика скла, металу й дерева), функціоналізм (форма визначається функцією) або хай-тек (стиль високих технологій, блиск хромованих і металевих поверхонь). Але, звичайно, все залежить від специфіки закладу і його клієнтури.

  В будь-якому випадку, Інтернет-магазин МебліХіт пропонує Вам крісла для відвідувачів як стандартної, так і креативної форми; як на ніжках, так і на стійкій рамі; як прості, так і обладнані підлокітниками або столиками; як яскравих принтів, так і класич-них темних. Потурбуйтеся про відвідувачів, забезпечивши собі довіру партнерів та вдячність клієнтів.


10.09.2013
|
Рейтинг ()

Повернення до списку


Текст повідомлення*
Завантажити файл або картинкуПеретягнути за допомогою Drag'n'drop
Перетягніть файли
Нічого не знайдено
Захист від автоматичних повідомлень
 
AlfaSystems GoPro GP261D21