СервісХіт
- 15 жовтня 2020 13:24:18
- Нема 0
- Переглядів: 1815
-
Що таке СервісХіт? Це комплекс додаткового сервісного обслуговування меблів після закінчення терміну основної гарантії.





Чому варто обрати СервісХіт?

- Ще 1 рік гарантії ДОДАТКОВО.
- БЕЗКОШТОВНИЙ ремонт меблів.
- БЕЗКОШТОВНИЙ виклик майстра.
- 20% знижки на негарантійний ремонт.
- Не скористались сервісом – МИ ПОВЕРНЕМО КОШТИ
1 рік гарантії ДОДАТКОВО

- З додатковим терміном гарантії Ви будете впевнені у тому, що після закінчення гарантії виробника, Ви завжди можете розраховувати на Нас.
- Гарантійний термін починається з моменту доставки продукту до дому покупця.
- Гарантійне обслуговування включає в себе проведення ремонтних робіт та заміну дефектних частин виробів.
БЕЗКОШТОВНИЙ ремонт меблів

- Недоліки товарів, що виявлені протягом гарантійного періоду та виникли з вини Фабрики, будуть безкоштовно ліквідовані.
- Гарантійне обслуговування меблів здійснюється відповідно до вимог та умов, визначених Законом України "Про захист прав споживачів".
- Характер дефекту визначається експертом підприємства, який складає звіт про експертизу при розгляді меблів, про який повідомляється покупець.
БЕЗКОШТОВНИЙ виклик майстра

- Виїзду майстра на місце дії договору «ServiceHIT» по місту і до 25 км від межі міста.
- Складання диванів (з дерев'яним каркасом), офісних крісел.
- Складання модульні системи, спальні, вітальні, передпокої, комоди.
- Складання кухні (також входить врізка, монтаж навісних тумб).
20% знижки на негарантійний ремонт.

- Закінчився термін дії гарантії.
- Невиконання умов експлуатації при використанні меблів у вологих приміщеннях.
- Наявність механічного пошкодження продукту.
- Перевищення дозволених навантажень на механізми трансформації.
- Пошкодження продукту або його втрата внаслідок форс-мажорних обставин (стихійні лиха, пожежа, повені, нещасні випадки, використання неякісних продуктів по догляду за меблями тощо).
- Пошкодження продукту в результаті навмисних або помилкових дій споживача.
- Пошкодження продукту, спричиненого попаданням сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо.
- Наявність слідів стороннього втручання у продукт або ремонт самого продукту або організацій, підприємств або осіб, не авторизованих Заводом.
- Пошкодження продукту в результаті змін у його конструкції.
- Використання продукту для виробничих цілей.
- Збирання та підйом меблів були здійсненні не представниками інтернет-магазину «МебліХіт