СервісХіт

Що таке СервісХіт? Це комплекс додаткового сервісного обслуговування меблів після закінчення терміну основної гарантії.

Чому варто обрати СервісХіт?

Service.jpg
  1. Ще 1 рік гарантії ДОДАТКОВО.
  2. БЕЗКОШТОВНИЙ ремонт меблів.
  3. БЕЗКОШТОВНИЙ виклик майстра. 
  4. 20% знижки на негарантійний ремонт.
  5. Не скористались сервісом – МИ ПОВЕРНЕМО КОШТИ

1 рік гарантії ДОДАТКОВО

1-рік-гарантії.jpg
  • З додатковим терміном гарантії Ви будете впевнені у тому, що після закінчення гарантії виробника, Ви завжди можете розраховувати на Нас.
  • Гарантійний термін починається з моменту доставки продукту до дому покупця.
  • Гарантійне обслуговування включає в себе проведення ремонтних робіт та заміну дефектних частин виробів. 

БЕЗКОШТОВНИЙ ремонт меблів

БЕЗКОШТОВНИЙ-ремонт-меблів.jpg
  • Недоліки товарів, що виявлені протягом гарантійного періоду та виникли з вини Фабрики, будуть безкоштовно ліквідовані.
  • Гарантійне обслуговування меблів здійснюється відповідно до вимог та умов, визначених Законом України "Про захист прав споживачів".
  • Характер дефекту визначається експертом підприємства, який складає звіт про експертизу при розгляді меблів, про який повідомляється покупець.

БЕЗКОШТОВНИЙ виклик майстра

БЕЗКОШТОВНИЙ-виклик-майстра.jpg
  • Виїзду майстра на місце дії договору «ServiceHIT» по місту і до 25 км від межі міста.
Також ви зможете при виклику за окрему плату замовити додатково:
  • Складання диванів (з дерев'яним каркасом), офісних крісел.
  • Складання модульні системи, спальні, вітальні, передпокої, комоди.
  • Складання кухні (також входить врізка, монтаж навісних тумб).

20% знижки на негарантійний ремонт.

20%-знижки-на-негарантійний-ремонт.jpg
  • Закінчився термін дії гарантії.
  • Невиконання умов експлуатації при використанні меблів у вологих приміщеннях.
  • Наявність механічного пошкодження продукту.
  • Перевищення дозволених навантажень на механізми трансформації.
  • Пошкодження продукту або його втрата внаслідок форс-мажорних обставин (стихійні лиха, пожежа, повені, нещасні випадки, використання неякісних продуктів по догляду за меблями тощо).
  • Пошкодження продукту в результаті навмисних або помилкових дій споживача.
  • Пошкодження продукту, спричиненого попаданням сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо.
  • Наявність слідів стороннього втручання у продукт або ремонт самого продукту або організацій, підприємств або осіб, не авторизованих Заводом.
  • Пошкодження продукту в результаті змін у його конструкції.
  • Використання продукту для виробничих цілей.
  • Збирання та підйом меблів були здійсненні не представниками інтернет-магазину «МебліХіт
У цих випадках послуга надається за рахунок покупця за фабричною ціною

Не скористались сервісом – МИ ПОВЕРНЕМО КОШТИ

Мається на увазі можливість придбання меблів або отримання знижки, що рівносильно вартості придбаного ServiceHIT, у випадку коли протягом терміну дії жодна з послуг не була використана.
AlfaSystems GoPro GP261D21