Рекламації

Рекламації


 
Покупець: ПІБ*
Контактний телефон:*
Місце складання Акту*
Накладна підтвердження покупки № (при наявності)
Перевізник, який здійснював перевезення товару:*
Комплект
Виріб
Пачка
№ заказу
Колір
Елемент
Кількість*
Ознаки виявлених дефектів упаковки: перевіряється під час відвантаження товару у покупця*
Виявлення дефекту під час:*
Неповна комплектація (відсутні елементи вказати нижче)
Короткий опис ситуації для швидкого вирішення проблеми:
Додаткова інформація:*
Направити товар:*
Вина:*
Статус (заповнюється працівниками)
Відправляючи цю форму погоджуюсь з правилами нижче:*
Фотографії*
додаткові фото
додаткові фото
додаткові фото
Захист від автоматичного заповнення
 
Введіть символи з картинки*
 

* - обов'язкові поля



Порядок подання рекламації

1. Масштаби застосування

Цим порядком врегульовується процес рекламації між "Меблі Хіт" та покупцем, відповідно до умов укладеного  договору.

2. Асортимент, на який поширюється порядок рекламації

Усі вироби, виготовлені та реалізовані виробником.

3. Порядок оформлення рекламації

3.1. Всі зауваження, що стосуються якості продукції, яка реалізовується нами, методів обслуговування і невідповідностей між фактичним станом і замовленим, просимо подавати письмово у відділ рекламацій, на електронну адресу warranty@meblihit.com.ua.

Рекламація подається на бланку, доступному на сайті http://meblihit.com.ua

3.2 Після одержання заявки на рекламацію проводиться аналіз обґрунтованості рекламації.

3.3 Рекламація повинна містити № замовлення, дату, детальний опис усіх недоліків виробу, фото та пропозицію щодо вирішення рекламації.

3.4 Рекламації щодо недоукомплектації слід подавати не пізніше, ніж протягом 3 робочих днів з моменту одержання замовлення.

3.5 Якщо товар потрапляє до вас в стані, що вказує на наявність механічних пошкоджень в процесі транспортування, необхідно провести перевірку в присутності водія і оформити акт з описом пошкоджень. Лише такий акт, підписаний водієм, є підставою для подачі рекламації.

3.6 УВАГА! При додаванні фотографій процес прийняття рішень значно пришвидчеться.

4. Спосіб вирішення рекламацій.

На підставі акту рекламації уповноваженим спеціалістом відділу рекламацій компанії «Меблі Хіт» протягом шести робочих днів приймається рішення щодо його вирішення.

5. Гарантія не поширюється на:

  • недоліки, заподіяні з боку покупця, зокрема у випадку, коли останній користується товаром

  • всупереч вимогам інструкції, що міститься у технічному довіднику.
    недоліки, заподіяні в результаті неякісного та непрофесійного монтажу.

  • недоліки, заподіяні в наслідок неналежної якості транспортування.

  • отримані, під підпис, від перевізника (кур’єрської служби) товари.

6. Задоволення рекламації

Термін задоволення рекламації може складати 6-31 робочих днів, в залежності від складності.

Рекламація  вирішується наступним чином: шляхом ремонту, обміну або відхиленням з боку виробника.


Увага! Відвантаження товару здійснюється після попередньої оплати

AlfaSystems GoPro GP261D21